۱۳۸۸ آذر ۳۰, دوشنبه

آقای فردوسی پور، امشب درگذشت آیت الله را تسلیت بگو


آقای فردوسی پور عزیز، می دانی که رییس جمهور موسوی و شیخ شجاع مهدی کروبی، امروز را عزازی عمومی اعلام کرده اند. پس یاامشب پخش برنامه ات را لغو کن. یا با همان لحن و صدای جذابت بگو: به نام خدا، در ابتدای برنامه درگذشت جانگداز آیت الله العظمی منتظری رو به عموم ملت ایران تسلیت عرض می کنم

۱۱ نظر:

  1. سلام دوست عزیز من چون عضو بالاترین نبودم کامنت میزارم فقط خواستم بگم لطفا انتظاراتتون را از عادل منطقی کنید.اخه مگه اون می تونه همچین کاری بکنه...اگه میخواهید نود ادامه داشته باشه لطفا از این خواسته ها نداشته باشید.عادل خان همین حالا هم خار چشم اقایان است.راستی به وب منم یه سری بزن اگه دوست داشتی

    پاسخحذف
  2. عادل راحت میتونه چنین کاری بکنه. جریان اینه که آدم میتونه با عمه خودش ازدواج کنه؟ یارو گفت آره ما کردیم و شد!!!

    عادل هم چنین کاری را بکنه اون آخرین نودیه که مجریگری میکنه.

    ضمناً برنامه نود حدود چند ثانیه تاخیر دارد که راحت در بخش سانسور این قسمت را حذف میکنند.

    پاسخحذف
  3. اگه بگه نمی تونن حذف کنن. چون مجبور میشن برفک بفرستن رو آنتن

    پاسخحذف
  4. کاري نداره برفک ميفرستن رو آنتن!

    پاسخحذف
  5. salam kheili hal mide age inkaro kone
    manam ba ejazat in matlabo mizaram to weblagam
    rasti ye soal shoma to balatarin ozv hasti ?

    پاسخحذف
  6. برو بابا!!! رئیس جمهور موسوی دیگه کیه؟!!! اصلا آدمه؟؟؟!!!!

    پاسخحذف
  7. mamnon misham javabamo to weblagam bedi

    پاسخحذف
  8. mage shoma nemigoftin varzesh az siasat jodast mage shoma be lebase hamedania gir nadadin ke siasie hala chera be adel 90 injori dastor midin .
    man khodam sabzam vali az noe manteghi

    پاسخحذف
  9. ملت ايران افراط تفريط
    ئرزش چه ربطي يه سياست داره من از طرفداران ازادي و جنبش سبر مردم هستم وبه گور باباي اخوندها و خامنه اي ميخندم ولي تاريخ رو يادتون نره دوستان!
    همين منتطري از نطريه پردازان ولاين فقيه بود...
    همين موسوي كشنارهاي زمان 60 رو مديرين ميكرد همين مرتيكه كه شما دوباره از اون قهرمان و يك خميني ديگه دارين ميسازين :
    عنوان يکی از زندانيان سياسی که در تمام دوران نخست وزيری موسوی در زندان اصفهان زندانی بوده ام و به عنوان يکی از شاهدان زنده قتل عام زندانيان سياسی در مرداد و شهريور سا ل 1367، يعنی در دوران نخست وزيری مير حسين موسوی که هزاران زندانی در زندانهای سراسر کشور به وحشيانه ترين شکلی به قتل رسيدند، کمی با جوانان کشورم سخن گويم. به ياد ياران و هم بندانی که به دستور خمينی ها،خامنه ای ها، رفسنجانی ها ،موسوی ها و ...اين زندانبانان ايران در بند، به قتل رسيدند وظيفه خود می دانم که در شرايطی که ماشين تبليغاتی جمهوری اسلامی هم صدا با رسانه های امپرياليستی می کوشند امثال موسوی و کروبی را رهبر مبارزات مردم ما جا بزنند به جوانان کشورم هشدار دهم که فريب اين تبليغات دروغين را نخورند و بدانند که آنچه که جمهوری اسلامی امروز می کند و آن ها به چشم خود می بينند و از آن در عذابند، 30 سال است در زير سلطه اين رژيم دارد بر عليه مردم ما بر عليه زنان و جوانان ما روا می شود و به همين دليل هم هست که زن و مرد و پير و جوان در اين مملکت از جمهوری اسلامی بيزارند.

    پاسخحذف
  10. عزیزان ضد نظام خسته نباشن ، یه سؤال دارم دوستانه، چرا اینقدر ابلهید شما؟
    با این حرکت عاشورا که گورتونو کندین که؟ نصف رأی دهنده های موسوی هم به ... خوردن افتادن، من دانشجوی پزشکیم توصیه میکنم یه اسکن مغزی بگیرید همتون!!!

    پاسخحذف
  11. ایکاش بجای این هیاهوی بیخود یه ذره عقل تو کله اینایی بود که فقط بلدن شلوغ کنن! آخه با آتیش زدن اموال عمومی و شخصی و داد وبیداد وتوهین مگه حرف بی منطق و احمقانه رو میشه به کرسی نشوند!!
    اونوقت ادعای صاحب فرهنگ اصیل(!؟) ایرانی بودنمون گوش فلک رو کر کرده...

    پاسخحذف