۱۳۸۹ خرداد ۲۰, پنجشنبه

کودتاچی ها سرزمینم را به آتش کشیده اند. 22 خرداد، خانه ای جز خیابان های شهر ندارم

میرحسین عزیز و شیخ شجاع دوست داشتنی، ما قطره های گمنام این دریای سبز، ضمن درک بیانیه منطقی و استراتژیک شما سران نازنین جنبش سبز،  جشن سالگرد کودتا را به کام حرامیان زهر خواهیم کرد.موسوی و کروبی عزیز، کدام یک از راهپیمایی های ما تاکنون مجوز داشته که سالگرد کودتا دومی اش باشد؟
ندا و سهراب و اشکان و مسعود هاشم زاده و حسین اخترزند و امیر جوادی فر و ترانه موسوی و کیانوش آسا و... اگر برای بیرون آمدن از خانه منتظر مجوز این حکومت خون خوار بودند، الان مثل همه ما زنده بودند.
موسوی و کروبی عزیز، این عکس ها را نگاه کنید. مثل کیهان و وطن امروز، فتوشاپ نیست. عکس هایی واقعی است از عاشورای تاریخی ملت ایران.
آتش را نگاه کنید. مثل نقشه ایران شده. ایران ما را به آتش کشیده اند و کمر به نابودی اش بسته اند.
ما توی خانه نخواهیم نشست. 22 خرداد، توی خانه می مانم! خانه ای که نامش خیابان های شهر است.


۷ نظر:

  1. راست میگیا!!!!!! مثل نقشه ایران داره می سوزه. موهای تنم سیخ شد دوست عزیز. موفق باشی. وعده ما 22 خرداد

    پاسخحذف
  2. وعده ما 22 خرداد
    +++++++++++++++++++

    پاسخحذف
  3. ما قبلا به دستور کسي نميومديم راه پيمايي که الانم به خاطر حرفاش سرد شيم نيايم!!!!!!!!

    پاسخحذف
  4. خبر فوري لغو را هپيمايي دروغي بيش نيست سايتهاي جنبش سبز در دست كودتا چيان است
    لطفا اطلا ع رساني كنيد

    سایتهای منتسب به جنبش سبز تحت اختیار دولت کودتا قرار گرفته است. وخبر هاي ان جعلي مي باشد اقا يان موسوي و كروبي تحت بازداشت خا نگي مي باشند وصدور بيانيه لغو را هپيمايي توسط سپاه تنظيم شده است

    پاسخحذف
  5. درود بر شما ‌ای دوست مهربان باید این کثافتها را سوزاند تا نکبتشان از سر وطن وملت پاک شود پاینده ایران مرگ بر رژیم سوسمار خور عربی‌ جمهوری اسهالی

    پاسخحذف
  6. اين هم از اين آقايان كروبي و موسوي كه در جنايت اين رژیم شريك و معتقد به قانون اساسي ضدبشري جمهوري استبدادي اسلامي هستند. بايد دنبال روي كساني بود كه داراي سابقه مطلوب و داراي اهداف آزادي و برابري واقعي ملت و برچيدن بساط دين از مملكت هستند. با اين رويه كنوني 100 سال ديگه هم به آزادي نميرسيم كه اتفاقا در زمان شاه وجود داشت.

    پاسخحذف
  7. سلام، عکس زیبایی را انتخاب کردی. دست مریزاد.

    پاسخحذف