۱۳۸۹ بهمن ۲۲, جمعه

22 بهمن ارزانی سپاه و بسیج. اما 25 بهمن به قویترین نیروی زمینی آسیا تعلق دارد. به تو ای برادر ارتشی من


برادر ارتشی من، تو همانی که هشت سال، از خاک کشورم دفاع کردی اما امروز گردن کلفت های جبهه نرفته و سنگر ندیده، به اسم حماسه تو در جنگ، هموطنانت را در زندان ها شکنجه می کنند و در خیابان ها به شهادت می رسانند.
برادر ارتشی من که حقوق و مزایایت در برابر نظامیان سپاه و شبه نظامیان بسیج، هیچ است. به پوتین هایت بوسه می زنم سرباز، که بعد از 33 سال، هنوز سپاهی ها و بسیجی ها تو را طاغوتی می دانند.
33 سال قبل فریاد زدیم: برادر ارتشی، چرا برادر کشی؟ حالا تو باید بپرسی چرا صدامیان و بعثی ها در برابر سر نیزه تو، گردن خم کردند و کسی نتوانست خارج از مرزها، گزندی به حیثیت و اعتبار تاریخی مملکتت برساند. اما امروز داخل خاک ایران، شغال ها و کفتارهایی بدتر از صدام و بعثی ها، از تجاوز گروهی در زندان ها و کهریزک ها به خواهران و برادرانت هم گریزان نیستند.
سخن کوتاه می کنم.
22 بهمن و آرمان های لجن گرفته اش، ارزانی گردن کلفت های قداره کش و پنجه بکس و چاقو به دست بسیج و ششلول بندهای مولتی میلیاردر سپاه باشد. اما 25 بهمن از آن توست. به تو که از ساعت 3 بعد از ظهر، با لباس نظامی یا بدون آن، دوشادوش خواهران و برادرانت از میدان امام حسین تا میدان آزادی خواهی بود. حافظ نوامیس ملت و مثل همیشه، مدافع خاک و آبروی وطن.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر