۱۳۸۸ اسفند ۱۵, شنبه

اهدای جایزه بهترین چهره پردازی در مراسم سینمایی دنیای تصویر، توسط علی کریمی (فوتبالیست) و شیلا خداداد


یازدهمين دوره جشن سينمايي تلويزيوني دنياي تصوير  در مركز همايش‌هاي برج ميلاد برگزار شد و مهدي‌ مهدوي‌كيا، حميد استيلي و علي كريمي از جمله اهالي فوتبال بودند كه به برخي از اهالي سينما تنديس حافظ دادند. براي جايزه بهترين چهره‌پردازي، علي كريمي بازيكن عضو استيل‌آذين و شيلا خداداد به روي صحنه رفتند و اين جايزه را "به خاطر باورپذيري و پرهيز از اغراق مرسوم در فيلم‌هاي جنگي " به مهري شيرازي براي "اتوبوس شب " اهدا كردند.
جايزه بهترين موسيقي متن فيلم را حميد استيلي و همايون ارشادي "به خاطر همسويي با فضا، قالب و نوع فيلم " به محمدرضا درويشي براي فيلم آتش سبز دادند.
قبل از اهداي جايزه يك عمر فعاليت هنري كليپي از آثار منتخب منوچهر اسماعيلي به نمايش درآمد و مهدي مهدوي‌كيا، امير كعبي، حسين هدايتي(مدير باشگاه استيل آذين) و چنگيز جليلوند به روي صحنه رفتند.
مهدوي‌كيا ضمن تشكر از برگزاركنندگان جشن اظهار اميدواري كرد كه اين گونه مراسم‌ها تداوم داشته باشد و هدايتي در سخناني گفت: به عنوان يك خدمت‌گذار در ورزش برگزاري اين جشن را براي هنرمندان تبريك مي‌گويم و اميدوارم هنرمندان و هنردوستان دست در دست هم كاري كنند تا شادي و نشاط در كشور افزايش يابد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر