۱۳۸۸ اسفند ۲۳, یکشنبه

اگر فردا جشن باستانی ما را به هم بزنید، کاری می کنیم یادتان برود که راه قدس، از کربلا می گذرد یا چهار راه گلوبندک

آقای خامنه ای، واقعاً گمان می کنی، آیین باستانی و چند هزارساله چهارشنبه سوری را می توانی با یک فتوای ابلهانه، از صفحه تاریخ این سرزمین پاک کنی؟
ای سید فرتوت و رو به موت، به غلامان و خواجگان چماق به دستت بگو که فردا، در روز باشکوه چهارشنبه سوری، از جنوبی ترین نقاط شهر تا شمالی ترینش، در هر نقطه ایران، لحظه ای اگر تصور خام به هم زدن جشن آتش به سرشان بزند، کاری می کنیم که موقع دادن پیام احمقانه نوروزی ات، کلمه ها مثل سیگارت، توی گلویت بترکد. واژه ها همچون کاربیت، پف کند توی دهان معظم اله.  کاری می کنیم یادتان برود راه قدس، از کربلا می گذرد یا از چهار راه گلو بندک. 
می گویی نه؟ پس بنشین و خروش نور علیه تاریکی را نظاره گر باش.

۷ نظر:

  1. چهارشنبه سوری
    این آخرین چهارشنبه سال ،(چهارشنبه سوری) جشن پیروزی نور بر تاریکی است. با آتش خود به جنگ ظلمت باید رفت . تاریکی و جهل ، از نور ، روشنایی و آتش میترسد.
    در چهارشنبه سوری چه باید کرد و چه نباید کرد.

    ۱- آتش روشن کردن و شعار دادن در همه جا . در تمام سطح شهر . در کوچه ها ، خیابانها و میدانها . هر کجا که مناسب باشد . بلا فاصله بعداز تاریک شدن هوا شروع شود .
    ۲- پرهیز از اعمال خشونت آمیز. ولی دفاع کامل از خود و سایر هم رزمان.
    ۳- اجازه دستگیری ، کتک زدن و صدمه زدن به عوامل رژیم کودتا نباید داده شود . اگر کتک بزنند کتک خواهند خورد . عملشان عکس العمل خواهد دشت .
    ۴- هرگونه درخواستی که مطرح است باید به فرم شعار مطرح شود. نباید محدودیتی در شعار ها باشد . اولین شرط دموکراسی و جمهوری این است که هر کسی هر چه میخواهد بگوید.
    ۵- قاشق زنی در ساعت ۱۰ شب. کوبیدن بر قابلمه و دیگ . صدای تلق تلق بلند . بدون هیچ گونه شعار . در تاریکی مطلق . برای مدت ۱۵ دقیقه و متعاقب آن مجددا آتش افروزی و شعار دادن .
    ۶- سوت زدن و دست زدن مجاز است . خندیدن هم مجاز است .
    ۷- از ترقه و سایر موادی که صداهای انفجاری ایجاد میکنند تا حد ممکن خوداری شود ، زیرا که در صورت شلیک تیر توسط مزدوران رژیم ، بتوان متوجه آن شد .
    ۸- تا آنجا که امکان دارد عکس و فیلم تهیه شود.
    ۹- از قبل با گرفتن تماس با همسایگان خود هماهنگ کنید که چکار میخواهید انجام دهید . اگر در محلی زندگی میکنید که برای انجام عملیات مناسب نیست و یا با همسایگان روابط ندارید به خانه دوستان و آشنایان خود بروید.
    ۱۰-ایجاد ترافیک سنگین که تردد نیروهای سرکوبگر را مشکل و غیر ممکن سازد .
    ۱۱- سبز بودن یا نبودن آتش مهم نیست ، این چون یک رسم و عید ایرانی است در کل به هرگونه که برگزار شود در نابودی رژیم اشغالگر و فاسد موثر واقع خواهد شد.
    اینها جشن مارا دزدیده اند ، از ما کشته اند ، کتک زدند ، اسیر کرده اند . این جشن را به جنگ با آنان تبدیل میکنیم .

    پاسخحذف
  2. از این حرف ها زیاد شنیدیم.دفعه های قبل از حرف ها می زدید ولی معلوم شد این کاره نیستید خودتونو اسکل کردید.

    پاسخحذف
  3. ای حروم زاده من که میدونم تو هم از وبلاگ نویسای خارج نشین هستی و فقط میخوای مردم رو تحریک کنی و هیچوقت جرات بیرون اومدن از لحافت رو نداری
    تا حالا هم هر وقت بیرون اومدید جز بیچارگی و فلاکت و التماس کردن در دادگاهها کاری از پیش نبرده اید؛
    این بار اگه بخواید حماقت های قبلی رو تکرار کنید پدر و مادرتون رو جلوی چشمتون میاریم

    پاسخحذف
  4. raast migi bia biroon bebinam chand marde hallaji goozoo

    پاسخحذف
  5. هرکی با این مطلب مخالفه کس ننش

    پاسخحذف