۱۳۸۹ فروردین ۲۵, چهارشنبه

جمعه، 100 هزار نفر فریاد می زنند: درود بر تراکتور * مرگ بر دیکتاتور

 درود بر پرسپولیس، درود بر تراکتور، مرگ بر دیکتاتور
جمعه این هفته در لیگ برتر، تراکتورسازی تبریز میزبان پرسپولیس تهران است.
خوشبختانه کریم باقری هم سمبل و نماد اتحاد دو تیم در این میدان است.
البته هر دو تیم با تمام وجود بازی می کنند. اما هدف بزرگتر برای ما، گردهمایی عظیم دختران و زنان تبریزی و شهرهای مجاور دیار آذربایجان، در مجاورت استادیوم یادگار امام تبریز است.
اگر 100 هزار نفر شعار درود بر تراکتور * مرگ بر دیکتاتور را سر بدهند، تو دهنی محکمی به کاخ کودتاچیان مرکز نشین خواهد خورد.

۶ نظر:

  1. یاشاسین آذربایجان

    پاسخحذف
  2. باز هم جو شما را گرفت ؟ کی می خواهید جنبش سبز را از هوچی بازی دور کنید . تجربه بازی استقلال پرسپولیس بس نبود؟ شما یا تا حالا ورزشگاه نرفتید یا خودتونو به اون راه می زنید کسایی که به استادیوم میایند آن قدر دیوانه فوتبال هستند که برای این چیزا تره خورد نمی کنند بهتره برای جنبش سبز این امیدواری ها را درست نکنی که بعد بازی هزار توجیه بیاری که فلان شد بهمان شد...

    پاسخحذف
  3. پيشنهاد خوبيه من كه زير ژيراهن قرمز سبز مي پوشم

    پاسخحذف
  4. ما آذربایجانیها هیچ کاری بات نبش سبز و قهوه ای و امثالهم نداریم
    ما فقط طرفدار تیم خودمان هستیم
    مگه اینا پیروز بشن چه فرقی تو حال ما ایجاد می شه؟
    هیچ چی

    پاسخحذف
  5. آره داداش من؛هنوزم که هنوزه ما از اون فاجعه آذربایجان که شما فارسها باعثشون بودین ضربه میخوریم و حتی یه جیک هم نکردین به خاطر آذربایجانی ها!!! یادمه که هر روز 20 نفر 30 نفر جنازه های جونامون از دریاچه شاه گلی در میومد و خیلی چیزای دیگه که گفتنش هیچیو عوض نمیکنه. اونوقت شما اومدین انتظار دارین که بیایم از شما فارسها حمایت کنیم ، بعد که خرتون از پل گذشت مثل قبل پشت کنین؟
    نه رفیق.

    پاسخحذف
  6. سلام، یکی داشت با یک قاشق ماست از کاسه توی آب دریا می ریخت و بهم می زد. کسی گفت چکار می کنی؟ گفت دوغ درست می کنم. طرف خندید که مگر با یک کاسه ماست می شه توی دریا دوغ درست کرد؟ اولی گفت می دونم نمی شه اما اگر بشه چی دوغی می شه!

    حالا شد یا نشد؟

    پاسخحذف