۱۳۸۹ اسفند ۱۵, یکشنبه

بابا تو رو هر کی دوس دارین ول کنین این مهاجرانی رو. 48 ساعت دیگه تظاهرات سراسری داریم. دومین سه شنبه اعتراض

کودتاچی ها میلیاردها تومن تا الان خرج کردن تا تمرکزمون روی تظاهرات نباشه. فراموش نکنیم که امروز برای ما هیچ چیز مهم تر از سه شنبه های اعتراض نیست. بسه دیگه چقد لینک از مهاجرانی آخه. خفه شدیم. زنده باد زنان رنجدیده و مقاوم ایران زمین. همه ما سه شنبه 17 اسفند در خیابان های سراسر کشور، با مادران و خواهران خستگی ناپذیر وطن، همصدا خواهیم بود

۶ نظر:

  1. موافقم، بی خیاله مهاجرانی، مسیرهای راهپیمایی عالیه
    اطلاع رسانی کنید برای 17 اسفند
    فیسبوک 25 بهمن :مسیر شماره یک (شمال، شرق) :شروع مسیر از تجریش به خیابان شریعتی تا میدان مادر و بلوار میرداماد.
    مسیر شماره دو (مرکز، غرب، جنوب): از ابتدای خیابان شهید مطهری (تخت طاووس سابق) به خیابان فاطمی و خیابان کارگر شمالی.

    پاسخحذف
  2. این هم یک کثافتی مثل گنجی وسازگارامیمونه که میلیونهادلارپولهای مردم ایران رادزدیدن وحالا دارندبرای ملت نسخه میپیچند.مرگ برجمهوری جهل وزور.

    پاسخحذف
  3. حضرت مهدي فرمودند :

    ايشان (سيد علي خامنه اي) از ما هستند...

    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=62:1389-06-04-12-34-47&catid=42:agha-va-mahdi

    پاسخحذف
  4. مادری سبز موافقم شدیدا. روز جهانی زن و اعتراض به زندانی شدن انسانهای حق گوی این مرز و بوم در اولوییت است.این اختلاف نظرها هست و خواهد بود مراقب حیله های تفرقه افکنانه باشید .در فضای ازاد و بدون استبداد با هم به گفتگو می نشینیم.بزودی....

    پاسخحذف
  5. در دوران پر فراز ونشیب حکومت سالوس وريا مهاجراني در حلقه مسئولین درجه اول کشور بود. خیلی خرش می‌رفت و رفسنجاني وخامنه ايي وخاتمي وكل نظام روی او حساب می‌کردند.وی با «بهزاد نبوى تاجزاده و حجاريان وو...» هم خیلی ندار بود و باهم چفت بودند.مهاجراني رازهای بسیار در چنته دارد.جناب مهاجراني شيره ماليدن سر خلق الله ديگر جواب ندارد وآن سبو بشكست وآن پيمانه ريخت .

    پاسخحذف
  6. موسوی از معدود-دقت کنید میگویم معدود- انسانهای پاک و شریف و سالم در جمهوری اسلامیست .از جمله چند تای دیگر اونها بازرگان و منتظری .
    اختلافات او با خامنه بی شرف از همان اول روشن بود.
    مطمئن باشید اگر کوچکترین نقطه ضعفی از این آدم بود باند دزد و جنایتکار سپاه و بسیج تا حال همه جا جار زده بودند .
    الان هم که با پیمانش با مردم ایستادگی کرد و موضعش را قدم به قدم تصحیح کرد و بخاطر همراهی با مردم ،خود و همسر نازنینش در زندان هستند شایسته حمایت و پشتیبانی بی دریغ ما هستند.
    هموطنان دقت کنید الان به جز باند و فرقه رسوایی مجاهدین همه احزاب، گروه ها ،دستجات سیاسی اقز کجپ و راست و دموکرات حتا رضا پهلوی از وی به حق حمایت میکنند.
    ۱۷ اسفند متحد و یک پارچه برای آزادی زنان ،اسیران جنبش و موسوی و کروبی و همسران مبارزشان در خیابانها و پشت بامها فریاد مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر خامنه ای سر میدهیم.
    در ایران آزاد مردم با رای آزاد خود حکومت مورد نظر خود را تعیین میکنند.
    پاینده ایران

    پاسخحذف