۱۳۸۸ بهمن ۲۰, سه‌شنبه

ترک، کرد، لر، فارس، گیلک، ترکمن، بلوچ، و...22 بهمن ثابت می کنیم که ما همه با هم هستیم

 
ما همه با هم هستیم
تمام اقوام ایران، خواهان ایرانی آزاد هستند

۱۱ نظر:

  1. oskol jan bayad benevisi azari na tork

    پاسخحذف
  2. لطفا به هر نحو ممکن آن را اطلاع رسانی کنید
    بلندگوهای مسیر انقلاب آزادی را می توان با کیسه فریزرهایی که با آب پر شده مورد هدف قرار داد. این بلندگوها در مقابل مقادیر کم آب مانند باران مقاوم هستند ولی در مقابل بیشتر از آن از کار می افتند.
    دوم: کارایی پوینتر لیزر را امتحان کردیم و بسیار حالب بود. اگر در سطح وسیع مردم پوینترهای لیزر که به صورت جاسویچی هم فروخته می شود همراه داشته باشند می توانند از آن برای کم کردن دید گاردها و به خصوص موتور سوارها اسفتاده کنند. یک یا ده وسیله کمک چندانی نمی کند اما چند صد پوینتر می تواند یک دیواره آزار دهنده در مقابل چشم حمله کنندگان و حتی دوربینهای ترافیک ایجاد کند. پوینترها معمولا به رنگ قرمز هستند ولی نوع سبز آن هم وجود دارد که کمیاب است ولی می تواند موضوع تفریحی جالبی درست کند

    پاسخحذف
  3. oskol خودتی توهین نکن آذری یا ترک فرقی نمیکنه

    پاسخحذف
  4. albateh ke hamen tor hast

    پاسخحذف
  5. ۱- شما وظیفه دارید به غیر تبلیغ کردن برای ۲۲ بهمن دو گروه را قطعا برای آمدن به راهپیمایی راضی کنید . اول خانواه خودتان را . به ایشان بگویید ۲۲ بهمن یک راهپیمایی صد در صد بی خطر در حضور سفرا و خبرنگاران جهان است که همه خانوادگی در آن شرکت می کنند . و دومین گروهی که باید راضی شوند دو نفر از دوستانتان است . هرچقدر هم که بترسند به ایشان بگویید می رویم و فقط نگاه می کنیم ببینیم چه خبر است . به ایشان اطمینان دهید که هیچ کاری نمی کنید و هیچ شعاری نمی دهید فقط می روید و دو نفر همراه می خواهید که تنها نباشید . اگر میخواهیم جمعیت ما تضمین شده باشد هیچکس نباید تنها راهی شود از همین الان دو نفر از دوستانتان را برای همراه شدن با شما راضی کنید . وقتی چند نفر با هم باشید راحت تر می توانید مبتکر آغاز شعارها شوید .
    ۲- حتما نماد سبز با خود ببرید . ده حزب رسمی و قانونی ایران فراخوان داده اند و گفته اند با نماد سبز بیاید . حتی اگر از لحظه اول مراسم نماد سبز را بیرون بیاورید کسی با شما برخورد نمی کند اما توصیه می شود این کار را نکنید . نمادهای سبز را وقتی خارج کنید که به میدان آزادی رسیده باشید .
    ۳- صبح خیلی زود از خانه خارج شوید . حکومت قصد دارد سخنرانی احمدی نزاد را پانزده دقیقه قبل از زمان رسمی آغاز مراسم برگزار کند و زود هم پایان دهد . ما باید ساعت ۸ صبح میدان آزادی باشیم تا بتوانیم این میدان را مال خود کنیم . سخنرانی احمدی نزاد احتمالا ساعت ۹ و پانزده دقیقه شروع می شود و این در حالیست که زمان آغاز مراسم ساعت نه و سی دقیقه اعلام شده است . بر روی حضور زود هنگام در میدان آزادی خیلی کم تبلیغ شده است . در سایتهای دیگر و در سطح شهر این موضوع را تبلیغ کنید که زمان آغاز تجمع سبزها ساعت ۸ صبح در میدان آزادی است .
    ۴- هنگام آغاز سخنرانی احمدی نزاد کوبنده و یک صدا و هماهنگ شعار بدهید طوری که محمود نتواند سخنرانی را ادامه دهد .
    شعارها می تواند این باشد :
    دروغ گو دروغ گو شصت و سه درصدت کو .
    استقلال آزادی جمهوری ایرانی
    ۵ – با خود سوت همراه داشته باشید و هنگام سخنرانی احمدی نزاد سوت بزنید – بعد از اینکه محمود فرار کرد هم به سوت زدن ادامه دهید . در برابر بلندگوهایی که در مسیر نصب کرده اند همراه داشتن سوت می تواند پاسخ مناسبی باشد . صدای سوت در فیلم هایی که از ۲۲ بهمن در رسانه های جهان پخش خواهد شد ، یکی از نشانه های حضور سبزهاست . با سوت کاری کنیم که صدا و سیما در هیچ جایی از مراسم نتواند گزارش مستقیم پخش کند . کم کردن صدا طوری که صدای سوت مردم شنیده نشود در پخش زنده ممکن نیست .
    - در سایر کشورها مردم یک هفته در خیابان می مانند تا به حواست خود برسند . تظاهرات فقط برای نشان دادن اعتراض نیست . تظاهرات می تواند هدفمند باشد و ماندن در خیابان یکی از مهمترین راه های هدفمند کردن تظاهرات است . حال که متاسفانه با وجود تاکید بسیار رهبران جنبش به این مهم توجه ندارد مردم می توانند به صورت خودجوش فقط تا شب ماندن در خیابان را تمرین کنند بخصوص اینکه جمعیت ما در ۲۲ بهمن آنقدر زیاد است که بتوانیم به راحتی تا ساعت ۱۱ شب در خیابان بمانیم و هیچ نیرویی توان پراکنده کردن ما را نداشته باشد . توجه کنید که ۲۲ بهمن فینال است و نباید پتانسیل میلیونی که با ماها تبلیغ به خیابان آوردیم را بعد دو ساعت راهپیمایی به خانه برگردانیم . کافیست یک میلیون نفر از ساعت ۱۲ ظهر سر جای خود بنشینند و تا ساعت ۱۱ شب در خیابان بمانند . تا تاثیر حرکت ۲۲ بهمن ده برابر شود .

    پاسخحذف
  6. اون احمقی که میگه نگو ترک بگو آذری، یکی از همین ایادی رژیم هست که می خواد بین اقوام اختلاف بندازه. گول این کامنت های بو دار رو نخوریم

    پاسخحذف
  7. ولی این حرف درست نیست و به ایادی رژیم هم هیچ ارتباطی ندارد. من خودم آذری هستم و سالها در ترکیه زندگی کرده ام. در ترکیه اگر بگویم ترک هستم به من می خندند و فکر می کنند قصد دارم خودم را بین آنها جا بزنم. جالب است که بعد از مدتها زندگی کردن در ترکیه، به محض این که چند جمله حرف بزنم، معمولا می پرسند: آذری هستی؟ در خود ترکیه حدود سه میلیون آذری، به عنوان قوم اقلیت زندگی می کنند که هم ترکها آنها را آذری خطاب می کنند و هم خودشان، خودشان را آذری معرفی می کنند. در آذربایجان شمالی هم اگر بوده باشید، کسی نمی گوید ما ترک هستیم و اصلا چنین اصطلاحی در آنجا رایج نیست. بلکه خودشان را آذری معرفی می کنند. آذری یعنی کسی که ساکن آذربایجان است، یا تابعیت آذربایجان شمالی را دارد و ترک یعنی کسی که تابعیت ترکیه را دارد. این موضوعات چه ربطی به ایادی رژیم بودند دارد؟ خوب نیست که اینطوری به روی هم پنجه بکشیم

    پاسخحذف
  8. سرزمینهای اشغالی ملتهای تحت ستم (لر،ترک،عرب،بلوچ،کرد و ترکمن )را به حال خود گذاشته،از آنها خارج شوید،تهران،اصفهان و یزد مال خودتان،هر کاری و هر نظامی که میخواهید انتخاب کنید،جمهوری ایرانی،اسلامی،سوسیالیستی و و و به ما هیچ ربطی ندارد.مهم این است که از شر شما فارسهای خودخواه و نژادپرست راحت شویم.

    پاسخحذف
  9. bad ham ki gofte ke kord ha irani nistand kord ha baz mandeh ye mad ha hastand ke doreh ie bar iran hokoomat mikardand dar inke dar in mian be in aghvam zolmhaii shod shaki nist ama che rabti be jodaii talabi dare in zolm be hameye aghvame gheyre tehrani shod az jomle gilak ha

    پاسخحذف
  10. matne ghabli ersal nashod?
    man fekr mikonam manzoor az tork , azari zabanane dakhele iran boode ke be zabaneshan torki gofte mishe va inke besyari tork zaban dar kolle iran pakhsh hastand ke azari nistand ama be gooyeshe torki sohbat mikonand , man dar in mored motmaen nistam shayad baz ham bayad anha ro azari khatab kard

    پاسخحذف
  11. اقوام تحت ستم??? ما همه تحت ستم هستیم ، کردها که در بالا بهس شد و اما ترک ها ، شیخ صفی الدین اردبیلی که بود ؟ که پایه گذار حکومت دینی شیعی در ایران شد ؟ پس بقییه اقوام هم باید خورده بگیرند که چرا دلیل بدبختی شان شدند؟
    خیر همه ایرانی بودند و اگر صلاحی بود یا اشتباهی همه با هم مسوولیم در مقابل اش

    پاسخحذف