۱۳۸۸ اسفند ۱۴, جمعه

اگر فرصت چهارشنبه سوری را از دست بدهیم، تا 3 ماه آینده مناسبت خاصی در پیش نداریم

از 22 بهمن به بعد، با وجود این که همگی از عدم برنامه ریزی و انسجام ناراضی بودیم، اما برای چهارشنبه سوری، غیر از قضیه تخم مرغ های رنگی و آتیش سبز و رها کردن قایق سبز در زاینده رود که این آخری رو جرس ارسال کرده، هیچ استراتژی مشخصی رو ندیدیم.
دوستان عزیز بالاترینی، اگه چهارشنبه سوری رو هم از دست بدیم، مناسبت بعدی 22 خرداد هست که شاید در اون تظاهراتی داشته باشیم و شاید هم نداشته باشیم! یعنی یکسالگی کودتا. 
درباره 12 فروردین هم با توجه به تعطیلات نوروزی و این که ملت در فکر دم کشیدن پلو و جا افتادن خورشت برای 13 بدر هستند، بعید هست که اتفاق خاصی رخ بده. 
ما که از روزهای مذهبی و سیاسی مثل 13 آبان، روز قدس، نماز جمعه هاشمی، 22 بهمن و ... نگذشتیم، چطور ممکنه از فرصت چهار شنبه سوری که یک روز ملی و باستانی هست بی تفاوت بگذریم؟ من معتقدم باید در این روز، صدای اعتراض ما به قدری باید بلند باشه که عید رو بر کودتاچی ها زهرمار کنیم.
مثلاً بچه محل های ما در یکی از محلات جنوب شرقی تهران که برای لو نرفتن نقشه اسمش رو نمیگم، قراره یک درس خوشگل و ناز به پایگاه بسیج محله بدهند. البته پایگاهی ها هر سال تعدادی از بچه هارو به جرم رقص چهارشنبه سوری بازداشت می کردند. اما امسال کور خوندن. فرق فوکوله

۴ نظر:

  1. سلام
    چرا مناسبت داریم 12 فروردین روز جمهوری اسلامی.
    سیزده فروردین روز طبیعت. تعطیل هم هست .
    خدا را شکر جمهوری اسلامی مناسبت و تعطیلی زیاد دارد
    سالروز رای گیری 14 و 15 خرداد. اول ماه مه روز جهانی کارگر . یازده اردیبهشت.

    پاسخحذف
  2. سیزده فروردین و یازده اردیبهشت و نماز جمعه ها هم هستند که هنوز ازشان استفاده نکرده ایم.

    پاسخحذف
  3. نماز جمعه ها رو باید فتح کرد و تظاهرات مردمی رو هفتگی کرد.

    پاسخحذف